8 wskazówek dotyczących designu biznesowych wizytówek

Wizytówki to nie tylko sposób na przekazanie informacji o Twojej firmie potencjalnym klientom, z którymi się spotykasz. Jest to narzędzie marketingowe, które może pomóc Ci nawiązać kontakt na poziomie osobistym i budować relacje z klientami i kontrahentami.

Z tego powodu, wizytówki nie staną się przestarzałe w najbliższym czasie. Twoje wizytówki są reprezentatywne dla Twojej marki. Aby Twoje karty były użyteczne, należy dodać do nich określone elementy projektu, które sprawią, że będą się wyróżniać i pozostawią trwałe wrażenie.

Odnoszący sukcesy właściciele firm mają zawsze pod ręką unikalne wizytówki. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek dotyczących drukowania wizytówek, które pomogą Ci stworzyć wizytówki, które przyciągną uwagę każdego, komu je dasz. Z kolei one pozwolą Ci przyciągnąć więcej nowych klientów.

Prostota może być potężna

Mniej może być więcej przy projektowaniu wspaniałej wizytówki. Nie musisz wybierać skomplikowanego projektu graficznego wizytówki, aby zrobić wrażenie na potencjalnych klientach. Co więcej, gdy próbujesz upchnąć zbyt wiele kolorów i zwrotów na każdej stronie karty, może ona wyglądać na zagraconą. Często zachowanie prostoty i unikalności będzie robiło lepsze wrażenie na potencjalnych klientach.

Dodaj dane kontaktowe

Jest to kolejna prosta wskazówka dotycząca drukowania wizytówek, o której niektórzy ludzie zdają się zapominać. Jeśli chcesz, aby klienci i odbiorcy kontaktowali się z Tobą, daj im wiele możliwości, aby to zrobić. Dodaj również swoją stronę internetową, adres e-mail oraz strony w mediach społecznościowych. Jeśli nie masz miejsca na wszystkie swoje dane kontaktowe, adres URL witryny i numer telefonu powinny być priorytetem.

Przyciągający uwagę design

Ponadto, potrzebujesz projektu, który przyciąga wzrok. Ten element projektu jest często najtrudniejszy do rozszyfrowania. Jeśli masz nowe logo firmy lub branding, powinieneś dodać je do projektu konfiguracji karty. Istnieje wiele rodzajów wizytówek do wyboru, które sprawią, że każdy projekt będzie się wyróżniał. Niektóre z nich to lakierowana krawędź, laminat jedwabny lub szklany, folia metaliczna i karty tłoczone folią.

Popularne są również karty w kształcie niestandardowych wykrojników. Tworzy się je za pomocą ostrego noża zwanego „matrycą”, który wycina karty w dowolny kształt, jaki tylko można sobie wyobrazić. Można im nadać niestandardowe narożniki, drukowane okręgi i wiele innych opcji.

Promocja lub wezwanie do działania

Celem wizytówki jest pozyskanie większej ilości klientów i kontrahentów. Aby zwiększyć swoje szanse, dodaj na nich promocję lub wezwanie do działania. Pomogą Ci one zmierzyć, jak wiele osób angażuje się w pracę z Twoją kartą po jej rozdaniu. Co najmniej, można uzyskać więcej ruchu na swojej stronie internetowej lub stron docelowych.

Wizytówka sparowana z brandingiem

Wizytówki mają również za zadanie utrzymać Twoją markę w umysłach potencjalnych klientów, gdy potrzebują oni lub chcą produktów i usług, które oferujesz. Jeśli Twoje karty komunikują coś innego niż Twoja marka, możesz stracić klientów zanim ich zdobędziesz. Zachowaj spójność we wszystkich kanałach marketingowych, w tym w projektach wizytówek tradycyjnych i wizytówek elektronicznych.

Użyj kodu QR

Jeśli chcesz zachować czystość i prostotę projektu wizytówki, ale chcesz przekazać potencjalnym klientom wiele informacji, rozważ dodanie kodu QR. Są one łatwym i skutecznym sposobem na połączenie materiałów drukowanych z internetowymi. Ponieważ są one wizualnie czystsze niż URL strony internetowej, kody QR mogą być doskonałym połączeniem casualu i profesjonalizmu.

Potencjalny klient może zeskanować kod za pomocą swojego smartfona i zostać przekierowany na Twoją stronę internetową lub landing page. Istnieją również dźwiękowe kody do identyfikatorów imiennych, które pozwalają potencjalnym klientom usłyszeć, jak wymawia się Twoje imię.

Dodaj tagline i logo

Na wizytówce należy również umieścić tagline i logo. Niestety, wielu właścicieli firm i marketerów zapomina o tych elementach projektowania. Są one ważnym rozszerzeniem Twojej marki i są niezbędne do przekazania tożsamości Twojej firmy. Odbywa się to poprzez słowa, kolory i kształty. Każdy, kto otrzyma Twoją wizytówkę powinien być w stanie zidentyfikować Twoje logo i rozpoznać je, jeśli zobaczy je w przyszłości. Rozpoznawalność marki Twoich wizytówek jest kluczem do sukcesu

Mapuj swoją lokalizację

Jeśli chcesz dodać do swoich wizytówek wyjątkowy element, rozważ dodanie mapy, która pomoże Twoim klientom dotrzeć bezpośrednio do Ciebie. Jeśli zdecydujesz się dodać mapę z tyłu karty, zaoszczędzisz miejsce na przedniej stronie, ponieważ nie będziesz musiał dodawać swojego adresu.

Podsumowanie

Projekt i wygląd, który wybierzesz dla swoich wizytówek jest kluczowy. Są one doskonałym narzędziem marketingowym do nawiązania kontaktu z potencjalnymi klientami. Pozwalają one również na skuteczną promocję firmy. Wysokiej jakości karty z doskonałymi projektami będą starannie promować Twoje produkty i usługi, rozwijać Twoją markę i pozostawiać trwałe wrażenie na odbiorcach.

1 thought on “8 wskazówek dotyczących designu biznesowych wizytówek

  1. Dobry pomysł z kodem QR. Jest to szybsze niż ręczne wprowadzanie adresu strony internetowej, lub numeru telefonu, co może zachęcić.

Comments are closed.